♥ nervous!

bangun agak awal, mandi & kemas2 ape yang patut… gosh! berdebar gila.. pagi ni agak mendung pastu hujan renyai, suka suasana selepas hujan, bila matahari baru nak keluar… air yang bertakung kat daun2 & bunga nampak cantik…

harap semuanya berjalan lancar hari ni..
bukan aku je berdebar, both of my parents as well especially ayah..
hope pakcik md nor & cik bi presence will help to ease the nervousness..

love4

12 Responses to “♥ nervous!”

  1. NisS^ImmEr Says:

    ari ni dirisik? congrats!

  2. NisS^ImmEr Says:

    ari ni dirisik? congrats!

  3. CikYana(",) Says:

    berbunga?
    lalalala
    ye kot
    😛

  4. CikYana(",) Says:

    berbunga?
    lalalala
    ye kot
    😛

  5. ~mrs.amy ~ Says:

    wah…dirisik ek? congrats awk…

  6. ~mrs.amy ~ Says:

    wah…dirisik ek? congrats awk…

  7. Dandelion Kiss Says:

    ngee,
    kamu dirisik ya!
    sampai ati adlie
    tak bitau kita..
    ops, apekahhh???

  8. Dandelion Kiss Says:

    ngee,
    kamu dirisik ya!
    sampai ati adlie
    tak bitau kita..
    ops, apekahhh???

  9. Lina Says:

    majlis merisik ek nanti story mory kat akak yer

  10. Lina Says:

    majlis merisik ek nanti story mory kat akak yer

  11. Beauty Touch @ RAJA SUEFINA Says:

    cik adik manje…
    haritu aku charge ko bape eh makeup?hahahha.aku lupe!wei kalo ko dah confirm…ko letak deposit sikit yer,juz utk aku lock date.tq geng..btw kat car4 dah bepuloh kali aku pegi sume nye mnyedihkan hati..ko pakai bj ape nti wei

  12. Beauty Touch @ RAJA SUEFINA Says:

    cik adik manje…
    haritu aku charge ko bape eh makeup?hahahha.aku lupe!wei kalo ko dah confirm…ko letak deposit sikit yer,juz utk aku lock date.tq geng..btw kat car4 dah bepuloh kali aku pegi sume nye mnyedihkan hati..ko pakai bj ape nti wei

Leave a Reply

